Sunday, August 1, 2010

Sahabat ku

Salam


Kepada Sahabat-sahabat Pengajian Sosial 2
Salam sayang
Sejak menjadi KU kelas ni, rasa macam saya tak begitu tanggungjawab
kadang-kadang rasa sangat bersalah pada anda semua
Minta maaf kerana saya kurang efisien,sistematik,berdedikasi
Antara masalah saya ialah,saya ni kuat lupa. mungkin kesan dari kisah masa kanak-kanak
Pernah termakan seekor semut hitam dan rasanya sangat.ho liao..

Anda semua lah adik beradik saya di sini
Terubat sikit rasa rindu kat family,sebab kat sini pun saya ada anda semua


Saya berdoa supaya kita semua hidup aman damai diberkati Allah
Saling tolong menolong, hormat menghormati, toleransi
Kalau ada kecik ati antara satu sama lain
Jangan simpan dalam hati,selesaikan elok-elok


setiap sahabat saya ada kekurangan dan kelebihan
tapi itu tak menjadi masalah untuk kita saling menerima
saya mendoakan kesejahteraan dan keberkatan hidup anda
semoga hidup tenteram dan dielakkan dari
hasad dengki, dendam, panas baran, bongkak, riak,


Alhamdulillah setakat ini jika ada masalah,
semua orang akan memainkan peranan.
saya rasa bersyukur dikurniakan sahabat seperti anda semua
walaupun kelas kita hanya ada 3 orang lelaki,
tapi anda bertiga memang terbaik
menjaga kami 17 orang perempuan

Semoga kita dijauhkan dari perkara perkara tak elok
Ya Allah, Jauhkanlah kami semua dari persengketaan dan hasad dengki
Satukanlah hati kami semua.Amin.
Sayang anda semua :) terima kasih

No comments:

Post a Comment